Oboznámte sa s delením digitálnych vzdelávacích obsahov podľa jedného z najvýznamnejších autorov a nestorov navrhovania vzdelávacích obsahov (Elearning design), amerického profesora W. Hortona. Je autorom niekoľkých didaktických publikácií, v ktorých na praktických príkladoch definuje rôzne typy vzdelávacích interakcií a začleňuje ich do väčších celkov s cieľom pochopiť ich podstatu, previazanosť s tradičnou didaktikou a význam použitia. Horton poskytuje ku svojim teóriam množstvo praktických ukážok. Metódy vzdelávania v tradičnej didaktike Horton vníma v digitálnej ére ako vzdelávacie interakcie. Tieto interakcie prebiehajú medzi účastníkom a aplikáciou.
Okruh vzdelávacích tém:
- O metodike digitálnych vzdelávacích obsahov (DVO)
- Rozdelenie typov aktivít
- ABSORB type activities – digitálne prednášky, výklad, prezentácie, simulácie, príbehy…
- DO type activities – interaktívne aktivity – demonštrácie, testy, úlohy, scenárové cvičenia…
- CONNECT type activities – projektové úlohy napájajúce na prax…
- Ďalšie typy vzdelávacích interakcií – SOCIAL activities, mLEARNING, TESTS, GAMIFICATION…
Podrobné info, osnovy a ceny nájdete tu: eLearning design – Návrh a vývoj digitálnych vzdelávacích obsahov